Söndag idag...

och snart ny vecka! Snart jul också för den delen, skumt!

I veckan som gått har det inte hänt överdrivet mycket.
På grund av halsonten var jag tvungen att sjukskriva mig hela förra helgen vilket va förbannat tråkigt!
Istället har jag gjort så gott jag kunnat för att smitta Daniel, eftersom han i vissa falll haft svårt att förstå varför jag bara ligger som en dö sill på soffan och inte orkar röra en fena. Men med feber och huvudvärk till max är man inte överdrivet pigg. Efter tillräckligt mycket tjat så tänker man: vänta du bara tills du ligger här själv!
Men nej då, bacillerna bet då inte på honom! Kanske lika bra det förresten, för en sjuk karl är då inte rolig att ha att göra med heller !!
Nu är jag frisk och kry iallafall!

Helgen började med fest och övernattning i thn och avslutas här hemma i sängen om ett par timar.
Först blir det pizza och film med mitt mysmongo :)

/ Martina

Kommentarer
Postat av: lisette

hej gumman! kom på först idag att du sa att du hade skaffat dig en blogg! så lika bra att kika tänkte jag!

Hur är det? Har du möjligtvis tid att fika med lisette denna veckan? var så längesedan vi sågs?

pusspuss <3

2009-09-29 @ 02:16:29
URL: http://zuttalicious.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej hjärtat!

Ringer dig imorgon så ska vi hitta en fika dag !!

För klart att jag alltid har tid för dig <3

pusss

2009-09-30 @ 22:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0