Min blogg...

Nu har jag också skaffat mig en blogg!

Det här med bloggnamn alltså, antingen är dom upptagna eller så är dom upptagna.
Och inte vill man ha nåt i stil med snutti snutt bloggerskan.se heller..fast det hade säkert vart upptaget det me...

Finska mumin trollet är väl inte bland de fräckast bloggnamnen som finns men det passar mig alldeles utmärkt!
För det första så är jag halv-finsk och för det andra har jag sedan länge haft mumin(trollet) som smeknamn fråga mig inte varför

Så nu har snälla Mimmie hjälp mig att skaffa en blogg. Hur man dessutom designar den ska vi inte ens prata om för det kan jag ingenting om, men å andra sidan har jag aldrig påstått att jag är vidare smart heller.. Mimmie får helt enkelt hjälpa till med det med!


/ Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0