Lördag...

...och har lovat mig själv IGEN att aldrig mer dricka alkohol eftersom jag inte mår så värst vidare bra dagen efter...
Men men ska inte klaga, hade en trevlig kväll igår hos Mimmi och Peter där vi såg på Idol, spelade kort, tog oss några öl och busa en massa med ongarna :p
Sen blev det till att sova över och vakna runt 7 på morgonen då barnen gick upp! Detta är då inte något jag är van vid en lördagsmorgon, ligger hellre kvar i sängen som en strandad val...och ja, det fick bli så även denna lördagsmorgon! 

Trött som jag fortfarande är, blir det att köra lättvindigthets varianten idag då det kommer fika sugna folk ( mimmi,peter samt barn) på besök, med andra ord åka till affären och handla onyttigheterna istället för att baka!
Har bestämt oss för att kidnappa en av ongarna och ha kvar henne över natten... när vi sa detta till henne ville hon mer än gärna bli kidnappad. Så idag blir en lugn kväll med goaste Lea som sover över :)

/ Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0