I yrvaket tillstånd...

"Martina, har du lagat avgassystemet på bilen ännu?"
Nej verkligen inte! Och hade jag av någon konstig anledning fått för mig att göra det så hade det inte funnits mycket till avgassystem kvar vill jag lova.

Haha!! Ett gott skratt fick jag mig iallafall medans Daniel la huvvet på kudden och somna om. 

Kommer ihåg en gång för längesen när mamma skulle väcka mig för att jag skulle upp till skolan. Hon kom fram och satte sig på sängkanten, gned handen på mitt smalben och sa: martina...nu får du vakna.

Min argsinta komentar till det hela var: vad gör du för nåt, försöker du göra eld eller?

Haha! Visst gjorde man eld på det sättet fast med två stenar förr i tiden ? 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0