Storsnurr i Storstan

I går blev det göteborg med mamii :) Fick bli några timmar på 5:an huset eftersom det för en gångs skull inte var jag som mådde sådär värst vidare bra dagen efter!
Körde och hämtade henne och kompisen när de tog en krogen runda i torsdags. Verkligen det minsta jag kan göra för min kära mor efter de miljontals gånger hon har kört och hämtat mig och kompisarna på nätterna...
Kom att tänka på när jag körde dom att är det såhär man låter efter en kväll på krogen, som två glada hönor haha!

Två glada hönor blev det på vägen hem från göteborg också. Skulle till Backa efter vi handlat för att hämta Daniel som sovit där men råkade hamna på Hisingen ...
Helt omöjligt att hitta där ifrån, och när vi äntligen trodde att vi lyckats och båda peka och sa där är centrum så var det en parkeringsplats vi svängde in på.
Trodde jag skulle pinka på mig så mycket som vi skratta, blev en total trafikfara och gapa, fan va jag kör olagligt efter att ha råkat köra igenom en bussfil samt fel riktning på körbanan. - skit samma, vi måste komma härifrån ropar mamma. Så vi tog oss en några varv i rondellen medans vi funderade hur vi skulle komma ut från stället och...
Yes box, ut därifrån kom vi allt, fast inte mot Uddevalla hållet utan på motorvägen mot Stockholm..
Visst stockholm är en jätte fin stad, men det va inte riktigt dit vi skulle.

Nej, blir ingen mer körning i göteborg för min del inte, håller mig till shopping. Jul/nyårs kläderna är inhandlade nu iallafall och jag är kalas nöjd!

Nu blir det att hämta daniel i hogstorp, där vi var igår och åt tacos med anders, jessica, svenne samt barn.
Idol blev det självklart också!! Idag blir det kanon lugnt, bara mys, hyra film och äta godis :)


/Martina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0