Snabbis inlägg...

Håller på att duscha, sminka mig inför ett par öl hos Emma hjärtat!

Idag blev det upp före tuppen, för klockan halv sju åkte jag till Ullared för alldra första gången!
Inget WOW direkt men måste ju ta reda på vad det är för ett ställe som många pratar om.
Yes box, jag körde och Katrin var min vägbeskrivare.

Liksom 30 000 andra som också hade bestämt sig att ta sig en shopping dag där, så fick vi knö och knö och knö. Eller vi blev nog mest knödda på eftersom endel verkade vara villiga att döda för att komma fortast fram.
Ha ha en sån hysteri! Rena hönsgården! Fanns inget där som hette folkvett, det var rena hinderbanan att ta sig fram.
Fick handlat mig en badrumsvåg, kökaprylar, julpynt och en del annat. Klädavdelningen va det inte ens en tanke på att fösöka komma in på. Råkade hamna på barn avdelningen i förvirring och blev stående där bland mammor som nästan klev över varandras barnvagnar för att ta sig fram FORT! JAG FÖRST!

Försökte behålla lugnet i all hysteri, ska man vara tvär och bli grinig så kan man lika gärna stanna hemma!
För att se alla dessa som skällde på varandra och var allmänt egotrippade, det var änna pinsamt...:/

Så ingen mer Ullared för mig på ett jätte bra tag!! Trevligare kan man ha!!

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0