Många födelsedagar...

Yes box, idag firar vi Vickan som fyllt år!
Inte alls party sugen under dagen men det kom sakta men säkert framåt kvällen.

Kära mamma fyllde år igår. Fallskärmshoppning blir det för hennes del, för min också eftersom jag fick det när jag fyllde 20. Tyvärr har det bara legat i garderoben och inte blivit av, men nu så. Två flugor, eller en mamma och en dotter i en smäll.

Idag fyllde även min lilla farmor år. Liten för att hon var en av de minsta gummorna man kan skåda, men oj så snäll och go! 
Jag, min bror och Daniel åkte till kyrkogården med en gran-dekoration samt lykta och ljus som vi tände. Riktigt fint blev det.

Ja sånt är det! Sitter här med min första öl som snart är uppdrucken!
Blir att sminka sig, om det nu hjälper haha, och köpa cigg och sen upp för backen till partyt :)
Feströkning blir det allt fortfarande, även om jag har slutat röka.
Gär ganska bra faktiskt, även om varje dag känns som en kamp mot lusten att "bara ta en"

Nog om tjat! Nu blir det att sätta stereon på hösta volym och ta sig en till öl! Skål !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0