Ledig

...från praktiken idag! Känns gott att inte behöva bo på sjukhuset, även om jag trivs!

Nej istället blev det att städa och tvätta, alltså allt sånt roligt som man (jag) inte orkar med i vanliga fall efter en hel arbetrsdag...

Blev även fika med Linda.K som hade bakat bröd. Mm!!
Igår blev det fika med Therese, första gången på snart 1 år! Men men, ska inte ha dåligt samvete för det eftersom fröken har vart i Nya Zeeland i flera månader, och nästa år blir det Nepal.
Wow, själv blir man glad bara man kommer utanför stan ha ha!
Ne då, om jag har tur blir det Canada detta året. Börjat planera smått så man får väl se va de blir av det hela.

Igår blev det även lite öl drickande med Emma och Malin. Det blev Butlers för första gången på länge, där jag och Emma tog oss en öl var, dela på en taxi och åkte hem. Helt lagom onsdag kväll.

Nä nu får mys mongo ta och komma hem snart...saknat han efter en jobba-borta-vecka för hans del.
Och imorgon blir det sjukhuset kl 06.45 för mig. Wohoo, då är man pigg. Jajemän, vad annars då man glömmer att lägga i backen och kör rakt in i stenmuren på parkeringen. :)

Go natt! /Martina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0