Sjuk...

... men inte av den sviniga influensan utan vanlig förkyldning som en viss herr Åsberg har smittat mig med.
Dessutom är han iväg och jobbar så ingen sjuk hjälp "åh kan du inte hämta ett glas vatten" här inte.

Iväg till tandläkarn förut. Inte för att det brukar va kul att ligga där o gapa men med en röd hals och hosta var det snäppet värre än vanligt!
Blir att teckna en tandförsäkring eftersom jag nu har blivit gammal nog att betala mina besök själv.
Eftersom jag varken har lusta att dra ut bissarna eller betala massa om det skulle hända något (visdoms tänderna ligger lite illa till) så kan det va smart, om inte lättvindigast att ge dom några slantar/månad istället och därmed slippa allt jox som man säkert har oturen att få på sig!

Ibland är det då gott att bara vara själv hemma, iallafall sånna här dagar då man inte blir så värst vidare rastlös eftersom man mår så pass dåligt för att orka hitta på något.
Mestadels blir det data, tv, sova samt tel. Telefonpratande har det då blivit en hel del idag, och mer blir det då älskling ringer o säger go natt senare.

Good night! /Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0