Det här med blogg...

...kanske inte va min grej.
För det första så glömmer jag bort att jag har en blogg som behöver uppdateras, och för det andra har jag nyss erkänt för mig själv att jag är ganska lat. Eller rättare sagt, mycket lat!

Daniel, av alla människor fråga nyss när jag tänkt sätta igång med bloggen igen. Kom igen då, jag brukar läsa den varje kväll innan jag ska lägga mig. Ha ha bullshit eller inte, men jag kan göra det för din skull!
Skriver jag tillräckligt mycket kanske du kan somna mitt upp i läsningen, för efter ett tag märker man att när man bor i en liten stad som denna, så händer det inte överdrivet mycket förändringar i vardagen, och likaså i bloggen.
Mer om de en annan gång.

Idag är en sån där vara-seg-dag och det brukar oftast va så då man vart ute och druckit kvällen före.
Men men, jag klagar inte, hade trevligt igår och undkom dagen idag med endast lite seghet och trögt tänkande. Annars mår jag prima!!

Före förfesten hos Lina och Tonis, och sedan utgång på cheers, var jag på julmarknad igår!
Ligger ett jätte fint slott i närheten av trollhättan där det vart marknad hela helgen! Stort var det och mycket folk, men absolut värt det!! Fick blir ett par tomtar samt ost och korv!! Gott!!

Hann  knappt komma innanför dörren förens det va bokenäs nästa! Daniels mormor fyllde 85 år så det blev kaffe och tårta!! Kommer att tänka på min egen farmor när jag träffar henne, så snäll och vill alla så väl.
Kan ju bara hoppas att några av de generna har förts vidare till en själv...

Nu blir det att se den första tweilight filmen som vi hyrde i fredags, som vanligt somna jag när vi såg den haha!
Vet inte när jag såg klart en film sist utan att avbrytas av annat, eller ja...somna. Säkert flera år sen :/ Har ingen ro till sånt längre tyvärr.

Trevlig kväll allesammans!! / Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0