Ännu en sjuk dag...

Fortfarande krasslig, men känner mig bättre.
Städat, handlat och lagat mat har jag fått gjort iallafall tack vare alvedon, zyx citron och någon medicin som läkaren gav mig mot inflammation i knät ... funkar tydligen på halsont också !!

Therese kom på fika under em. Eftersom hon ska utomlands i januari skulle hon vaccinera sig mot japansk hjärnhinneinflammatione idag. Ingen aning om vad det är men låter inte så värst vidare trevligt ...
Får va gla att man endast åkt på vanlig förkyldning...

Dagen har bestått av att inte röra sig en meter utanför hemmet, mer än till solningen som jag var i akut behov av.
Nästa onsdag åker jag, Lisette och Kattis till göteborg på smink kurs. Spännande!
Hoppas på att få stanna till vid ikea. Tur då att det är jag som kör, och oj bara råkar hamna på fel avfart, mot det stora varuhuset.
Tror inte damerna har något emot att hamna där faktiskt, så länge det inte blir hissingen som sist gång ... Karta och kompass medtages!!

Nu blir det till att göra det man är alldra bäst på: slappa!
...och invänta en hungrig karl som är på väg hem efter en arbetsvecka i Kumla. Kanske permissionerna han kommer hem på, på helgerna. Man vet aldrig...

Hoppas på en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0