1 vecka kvar...

...till första advent och ingen snö!! Usch va tråkigt!!
Inte för att jag tycker om kyla och snö men på jul får den allt sätta fart ner till oss.
En vecka i februari också helst eftersom familjen ska åka till fjällen.

Idag blev det sjukan då jag fått väldigt ont i mage och rygg igen!!
Med tanke på att jag haft två njurbäckeninflammationer med två månaders mellanrum så verkar symtomen lite väl misstänksamma! Så imorgon blir det provtagning, hmm kul!

Imorgon kommer även Therese på fika. Hon lyckas pricka in besöken ganska bra då jag ligger dålig. Ett som är säkert är att hon har en upppiggande effekt på en iallafall, bättre än medicin haha!

Nu blir det att börja pyssla med julkorten som jag har tänkt fixa iordning själv i år!

Ha de fint / Martina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0