"Winter cider"

Sitter hemma i soffan och tagit mig ett glas "winter cider".
Visste inte ens att det fanns cider som glittrar ha ha, men nu har jag något gott att dricka på nyår iallafall. Inte för att jag är så förtjust i cider men men... funderade just hur det blir när man pinkar, kommer det glitter då ha ha !??

Annars idag har jag och daniel vart på torp, och förutom att handla glitter cider, som det blev några stycken av, så blev det lite shopping. Inte julklapps shopping utan till oss själva. Fick köpt mig två par byxor och två par tröjor. Daniel handla tv spel som vanligt!!
Tror jag skippar mellandags rean detta året, galet mycket folk på torp redan nu...

Har varit en vecka med mkt att göra, och imorron o på söndag blir det jobb!! Inte varit där på ett par månader nu, fattar inte att dom inte blir trötta på att ringa.
Tacka ja till nyårsaftons dag också!! Jippi :/

Julen är planerad men inte nyår. Tror jag har ett hum om vart det lutar åt på nyår, men vill inte lova någon för långt i förväg. De flesta ska ju fira, så på den fronten är det ingen panik !!

Vad som händer ikväll har jag ingen som helst aning om, Daniel ville se avatar på bio, men vi båda hamnade i soffan med varsin glittrig cider. Orkar igentligen inte röra mig en meter utanför hemmet, gott att sitta här och glo ha ha, men det håller säkert inte daniel med om..

Skål på er!!  / Martina

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha ha! Du är för rolig gumman :)

2009-12-28 @ 22:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0